Saturday, May 3, 2014

VEIDIKE STATISTIKAST.

Täna oli selline eriline päev, kui meie armsad külalised enne äraminekut ütlesid, et loevad meie blogi. See oli mulle suureks üllatuseks ja andis edasiseks päevaks nagu tiivad ja need kulusid ikka tõsiselt ära, sest tööd oli palju.
Kuigi ma statistika järgi tean, et kuus on blogil kusagil 800 külastust aga, et need kõik lihast ja luust inimesed on ja veel meie külalised, selle peale ma ei ole mõelnud. See ka on vale, sest tegelikult ma igal õhtul suhtlen nähtamatute tundmatute inimestega, jagan nendega oma rõõme ja mõnikord ka kurvastust. Aga armas on teada, et nad on sõbrad, kaasaelajad ja nad on väga armsad inimesed.
Statistikast niipalju, et sellel nädalal oli Ameerikast rohkem vaatajaid kui Eestist ja maasid kus meie blogi külastatakse on ka ikka päris palju Saksamaa, Norra, Prantsusmaa, Soome, USA, Kanada, Venemaa ja isegi Malaisiast ja teistest eksootilistest maadest. Mul on alati tänu vanematele, kes olid geograafia õpetajad igatsus võõraste maade vastu aga nüüd tunnen ma, et maailm ongi minuga.
Täna läks mitmet moodi hästi. Merli käis Virumaal laske orienteerumise võistlustel ja nad said võistkonnaga esimese koha.
Oma armsal metsarajal sain vaatamatta kiirele päevale ikka ära käia, mul ju igal-pool metsa all omad sõbrad, kes kõik vajavad ülekaemist.
Homseni sõbrad!

Merli (vasakult esimene) koos võiskonnaga laskeorienteerumisvõistlustel esimesed (see on FB jagatud foto)

Tänased kaetud lauad külalisi ootamas

Varsti varsti on kuusel ka kasvud väljas

Siin juba pea ongi


Lehtede tulek on imeline.

Milline ilus punane varreke

Vaarikavarred koos lehekestega läksid tänaseks taimeteeks ja juba kõik joodud

Kes siit välja tuleb, üks armas röövik

Metsas on need teod päris armsad, kahjuks kodu juures nii armsad ei ole

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 03.05.14 (See väike täpp mäel on Johann, kes sikutab ratast mäest üles)

Vaade Suurele Munamäele 03.05.14

2 comments:

  1. Margit! Vaatasime sinu tänaseid vahvaid pilte ja lugesime jälle heameelega sinu juttu! Oleme uhked Merli võidu eest! Veel kord suured- suured tänud Teie soojuse ning külalislahkuse eest! Teie sõbrad Tallinnast ja Peterburist

    ReplyDelete
  2. Suur tänu heade soovide ja sõnade eest. Kõike head Teile ja ootame alati tagasi külla!

    ReplyDelete