Wednesday, November 18, 2020

TÄPI









Kes TÄPI on? Armas kassipoeg, kes puges naabrinaise Heli sünnipäeval mulle sülle ja jäi mõnusalt magama. Kui ma koju hakkasin sättima, tõstsin Täpi tasakesi kõrvale diivani peale aga tema ronis kohe tagasi ja nii kolm korda. See mu südame võitis. 

Meie tütar Helena tuli kodukanti tagasi elama ja otsis endale kassi. Rääkisin Helenale kohe Täpikesest. Kõige põnevam on see, et enne sünnipäevale minekut, ostsin Haanja poest sukanõela, et vaipa tikkida. Mul mitu korraga käsil. Meie kandis viiakse kassipoja eest ka kindlasti sukanõel, nii on juba kaua aega kombeks olnud. Ei olnud ka seekord teisiti, Heli ütles, et võtku sukanõel ühes, ütlesin, et see mul auto peal juba ootamas, kuigi kassipojast ei teadnud ma veel sukanõela ostmise ajal midagi.

Läks mõni aeg mööda, Helena valmistas kõik kassipoja tulekuks ette ja nüüd nad kõik koos elavad. Kui meie külas käisime, siis oli kohe tunda, et Täpi on oma uue kodu ja perenaise omaks võtnud.

Armas kui lapsed tulevad kodupaika tagasi, sellest on suur rõõm ja loodan, et ka koostöö, sest Helena on väga loominguline natuur aga sellest juba mõni teine kord.

Homseni!

No comments:

Post a Comment