Wednesday, February 19, 2014

Kauaoodatud päike ajas juba hommikul Munamäge pildistama (10 päev)

Hommikul ärgates oli kohe näha, et täna tuleb ilus päikesetõus ja hommik.


Vaskna järv 20 veebruari hommikul

Vaskna talu väike kasesalu ja päike

Kivestmägi täies ilus (siia ma matkangi üles pilte tegema)

Vaade Kivestmäe alt, eemal Pipi

Vaskna talu ja järv poole mäe pealt

Vaskna järv Kivestmäelt

Suur Munamägi koos vaatetorniga päikesepaistes.  20 veebruar 2014

Kivestmäe tõusu tipp ja Vaskna järv ja saar

Matkarad, maratonirada, RMK matkatee Kivestmäel

Männipungad 20 veebruaril
Soovisin päikesetõusu ka pildile saada aga jäin ikka hiljaks. Kella kaheksaks oli päike juba natuke liiga kõrgele tõusnud ja ilusat erilist punast valgust ma Vaskna järve kohal enam fotole ei saanud. Aasta on pikk ja ma loodan veel ilusaid päiksetõuse veel pildile saada. Samas ka seda erilist ja ilusat valgust mis õues oli, ma ka päris hästi jäädvustada ei osanud aga ma õpin ja püüan seda looduse salapära paremini jäädvustada.
Tänaseks pungaks said männipungad. Imearmsad, kevade tulles on näha kuidas kõik edasi areneb.
Tänased 20 veebruari pildid on siin.

No comments:

Post a Comment