Sunday, January 25, 2015

KALAMEHED VASKNA JÄRVEL

Vaskna järvel on paks jää ja jää peal lumi. Tihti lähevad külamehed või kalamehed kaugemalt Vaskna peale kalale. Käisin täna kalamehi vaatamas ja uurimas kuidas kala võtab. Seda, et külameestest kalamehed nii lahked on, et kogu oma kalasaagi mulle kingivad, seda ei osanud ma oodatagi. Kuigi kõik kinnitasid, et täna pole hea võtmise päev, sain mina pannitäie maitsvaid kalasid.
Minu isa oli kalamees ja armastas väga kalal käia. Kaladega koju tulles, puhastas ta alati ise kalad ära ja pani soola ka ära. Ma ei ütleks, et ema nende kalade üle alati rõõmustas, aga ära ta need alati praadis. Kui kalu liiga palju oli, siis ta tegi praetud kaladele marinaadi peale. Päris väiksena ma nendest eriti ei hoolinud aga hiljem maitsesid need kalad mulle väga. See oli mõnus nokitsemine ja samal ajal ka suhtlemine.
Täna neid kingituid kalasid praadides, tuli see mulle kõik meelde ja ma olin õnnelik selle üle.
Tasub kalale minna ja samuti kalamehi vaatama minna.
Homseni!


Kalamehed ja koer

Kas võtab või ei võta

Vahepeal võtab

ja mõnikord tuleb leppida, et ei võta

Täna niipalju võttis, et mina sainn need kalad kingituseks. Kas pole tore!

Vaskna talu Vaskna järvelt vaadatuna

Kalad

Kalad pannil juba

Vaade Vaskna turismitalule 25.01.15

Vaade Suurele Munamäele 25.01-15

No comments:

Post a Comment