Thursday, November 20, 2014

PÄKESETÕUS

Täna läksin Munamäge pildistama hommikul, päikesetõusu ajal. Tüdrukud läksid kella kaheksaks kooli, mina mäele. Tegelikkus oli ikka väga ilus-kuldpunane päike tõusis aga fotole saada seda nii erilise ja ilusana ei õnnestunud. Kivestmäel, kus ma Munamäge pildistan, kasvavad väikesed männid, nende võrsed koos pungadega on ka ilusad ja huvitavad.
Eile külastasime Taarapõllu talu, kus valmistatakse mahekrõpsusid, mahlu ja pulbreid. Mina ostsin kaasa ühe metsmustika mahla ja marjakrõpsude kinkepakendi. Väga ilus jõulupakend. Meie grupis oli inimesi Võru-Valga-ja Põlvamaalt. Kui küsiti, et kuidas kasutada Taarapõllu talus valmistatud marjajahusid, siis üks naine ütles, et kukeseenejahu on hea tarvitada sooleparasiitide profülaktikaks, kuna neid ei ole üle 40 kraadi kuumutatud. Kuulsin seda esimest korda aga tasub kõrva taha panda, miks mitte.
Talv on tulekul ja jõuluootus ka, mina olen suures ootuses ja teen juba väikseid ettevalmistusi.
Homseni!

Päikestõus pildistama minnes õue pealt vaadates

Päikesetõus pildistamast tulles

Väikene männikene hommikuses karguses

nagu pulmakimp

ja teine ka

härmas

Pihlakas

Pihlakas ja päikesetõus

Külmunud lehed hommikul

ja sõnajalad

Vaatetorn päikesetõusul

Taarapõllu talu marjakrõpsud kinkepakendis

Taarapõllu talu mustika mahl, millest soovisin teha kiselli aga jõime enne ära

Taarapõllu talus

Taarapõllu talu tootevalik

Tootmishooned


Päikesetõus Kivestmäelt vaadatuna

Vaade Vaskna talule ja järvele päikesetõusu ajal 20.11.14

Vaade Suurele Munamäele päikestõusu ajal 20.11.14

No comments:

Post a Comment