Thursday, March 24, 2011

Jänkutüdruk sai valmis.

Hommikul paistis päike mõnusalt aknast sisse ja hea oli ärgata. Tüdrukud Miia ja Merli olid täna varakult üleval kuigi neil on koolivaheaeg. Nemad sõitsid hommikuse bussiga Võrru vanaemadele ja vanaisale külla. Kui mina veel väike olin sõitsin linnast maale vanaemale külla aga nüüd meie lastel on vastupidi, vanaemad linnas ja tore külla minna. Juba eile pakkisid kotte ja sättisid riideid ning olid elevil. Õhtul läksid varakult magama. Terve tänase päeva on kuidagi palju vaiksem olnud.
Hommikul kui tüdrukud saadetud hakkasin seda suurt jänkudüdrukut meisterdama. See minu meisterdamine on küll üks isevärki pusserdamine. Nagu ma eile ütlesin , lõiget mul polnud mudkui ühest küljest pihta kuni valmis sai. Teistele ma niimoodi tegemist ei soovita, sest tegelikult päris selline ei tulnud nagu ma ette kujutasin. See eest üks tubli ja pontsakas jänkupreili sai küll näitusele teiste sekka korda pidama.
Jõudsin veel kardinaid vahetada ja veel nipet-näpet asju paigutada. Kui ma nii külalistemaja ja meie maja vahet jooksin, siis vaatasin koguaeg järvele ka. Hakkab ju järvel käimise aeg läbi saama ja püürhälliga enam varsti sõita ei saa. See aasta sai püürhäll üsna hilja korda tehtud ja nüüd saab sel toredal jääkarusellil veel viimaseid sõite teha.
Homme on Marjapunapäev või Paastumaarjapäev kuidas keegi paremini teab seda vahvat vanarahva päeva.
Hommikul alustan pannkookidega, mida sel päeval küpsetati, et kasvaksid suured kapsapead.
Küpseta Sinagi pannkooke või karaskit.
Miia ja Merli
Jänkutüdruk sai valmis

ja jõudis näitusele

Vaskna turismitalu püürhäll

No comments:

Post a Comment