Sunday, June 1, 2014

VIHMAPIISAD

Nagu ma eile kuulutasin, et täna tuleb ilus ilm, siis tuligi tõeliselt ilus vihmane päev. Terve päev sadas peenikest seenevihma. Seda ei saa ka ütelda, et mis seenevihma, kus need seened siis on. See ilus valge seen kasvab edasi metsa all ja ei näita mingeid vananemise märke.
Täna õhtul peale vihma Munamäge pildistama minnes oli raja peal palju huvitavat. Ilusad ümmargused sädelevad vihmapiisad lehtedel, okastel ja kõikvõimalikes kohtades. Vaatepilt oli lummav, kui ma poleks sauna kiirustanud, oleksin neid vihmapiisku imetlema jäänud. 
Täna jalutas üks toonekurg lõkkeplatsi juures, kohe südamepuu juures. 
Sauna sõites nägime sookurgesid ja noort kitsekest. Kui palju põnevat võid looduses näha ja minu õnneks näen iga päevaga ka rohkem loomi ja linde, pildile ma neid veel eriti ei saa aga meele teevad nad rõõmsaks küll.
Täna nähtud väike tigu, kes oli sõnajala päris tippu roninud, pani mind väga imestama ja küsima, et mis viis teda nii kõrgele ja nii kaugele tippu. Järelikult oli ikka suur soov ja tahtmine.
Homseni!

Iga vihmapiisk on isesugune

Vihmapiisad naadilehel

osjal


Osi on kohe longu vajunud vihmapiiskade raskusest

Olen kägaras ja kohe puhken õitsema

ja nüüd ma säran

sillerdavaid kuulikesi oli kõikjal

ka noortel kuusevõrsetel

kortslehel

vahtralehed olid ilusad läikivad

pisitäpilised jänesekapsad

Seenekene muudkui paisub ja läheb üha kaunimaks

Olen päris tipus, nüüd tuleb vist tagasi hakata minema

no ikka nii tipus, kui annab veel olla

Toonekurg jalutas lõkkeplatsil

Sookured tee ääres

Täna sai Merikese juures väga mõnusas saunas käidud

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 01.05.14

Vaade Suurele Munamäele 01.05.14

Täna Munamägi tossas, nagu teeks keegi seal sauna, sama oli ka Vällamäel

No comments:

Post a Comment