Thursday, August 21, 2014

IMELINE SAMMAL

Täna käisime Helenat Võrru bussi peale viimas ja oli plaan Võru linna sünnipäeva auks peetavale kontserdile minna aga kella seitsme ajal sadas Võrus kõvasti ja me keerasime auto Haanja poole. Haanjas ei olnud sadanud ja ma jõudsin enne pimedat veel pildistama. Munamäge pildistades nägin kahte kitsekest, kes on ka pildil, otsi ainult ülesse.
Tegelikult tahtsin ma täna tutvustada ühte ilusat sammalt, mille nime ma kahjuks ei tea, kindlasi sai kunagi EPA koolis õpitud aga meeles ei ole ja tarka kooliõde Airat ei taha ka enam tülitada, tema ikka teaks ja mäletaks. Kuigi ma nime ei tea, olen sellegipoolest seda imelist sammalt kogu aeg imetlenud ja kui ilus on ta koos vihmapiiskadega, lihtsalt imeline.
Homseni!








Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 21.08.14

Vaade Suurele Munamäele 21.08.14

No comments:

Post a Comment