Friday, August 8, 2014

LASTEGA REISIL-VIIKINGITE KÜLA

Meie perel on traditsioon käia iga suvel koos perega väikesel perereisil. See traditsioon sai alguse juba päris ammu, vist aastal 1995. Igal aastal oleme jõudumööda ringreise teinud koos lastega, lihtsalt selle vahega, et vanemad lapsed on nüüdseks juba suureks kasvanud ja aitavad meil praegu kodu hoida. Mulle väga meeldib külastada kohti, kus oled nagu natuke teises ajas, see on põnev. Seepärast, soovisin koos lastega külastada ka Viikingite küla, et kõik on tavapärasest veidi teistsugune.
Viikingiteküla külastasime paar aastat tagasi, kui sõitsime laulupeole, aga siis tüdrukuid kaasas polnud, kuna nemad olid juba laulupeole varem sõitnud. Nüüd olid siis ka tüdrukud kaasas. Peatusime, et enne Tallinnasse jõudmist süüa, pikk tee Haanjast oli juba seljataga ja kellelgi ei olnud aega ega isu hommikul süüa.
 Tüdrukud oleksid hea meelega ka kala püüdnud aga sellest me oleksime pidanud siis alustamagi. Siis oleks kala saanud lõunasöögiks.
Toidud olid maitsvad, ruumi oli piisavalt, lastel oli loomi vaadata ja paitada. Reisi ajal lugesime Mauri ja Tarja Kunnase raamatut "Viikingid tulevad", et natuke viikingitest aimu saada. Ei saa mainimatta jätta, et Mauri Kunnas on mu lemmik kunstnik. See on põnev raamat Viikingite saagadest lühidalt, piltlikult ja läbi loomade jutustatuna. Teegi läks palju kiiremini. Viikingiteküla on lastega sööma minekuks igati tore koht. Vaiksemal ajal ma heameelega ööbiksin ka selles põnevas kohas.
 Rohkem infot  http://www.viikingitekyla.ee
Eile tuli suur äike, vifi kadus ja postitada ei saanudki, täna kõik kena, proovin uuesti.

Johann ja isa Ahti toitu ootamas

Selline võimas ahi oli seal ja põnev lett

Toitu pakkuti erilistest nõudest

Suur saal

Nurgas valvas selline karm viiking

Ilus Eest tekk, vanade mustritega, mis võisid ilusti olla ka viikingite ajal

Lambad õues, keda sai paitada