Tuesday, August 26, 2014

SÜGISANNID

Eile sadas terve päeva ja oli väga pime päev, ning ma esimest korda poole aasta jooksul unustasin pildistama minna. Õhtul kui mul meelde tuli, oli kahjuks juba nii pime, et minu fotokaga enam pilti teha ei saanud. Oli küll veidike kurb, et üks päev jäi vahele aga sellepärast ma Munamäe ja Vaskna järve pildistamist pooleli ei jäta.
Kui mujal Eestimaal oli ka täna sajune ilm, siis meil Haanjas päike paistis ja oli soe ilm aga tõsiselt tuuline.
Täna pildistamas käies, olid puravikud mäe kaldal kübarad mulla seest välja pistnud ja raske oleks neist ilma korjamata mööda minna. Mina korjasin seened kampsunisiilu sisse ja pärast praadisin ära.
Aias on valminud suveõunad, paradiisiõunad, kabaršokid. Meie väikese pirnipuuke on pirne täis, need veel valmis pole, samuti talveõunad. Paradiisidest plaanin kompotti teha, siis saab seda ilu ka talveks, sest praegu on puuke ikka väga ilus.
Homseni!

Kompotiks valmis

Paradiisiõunapuu on nii täis õunu

ja nad on nii ilusad

Suveõunad on juba valmis

Meie väikesel pirnipuul on juba hulgaliselt pirne

Tänased puravikud

puravikud puhastatult

Vägihein

koos isevärki putukaga

Kui mujal sadas täna vihma, siis meil paistis täna päike -talutee

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 26.08.14

Vaade Suurele Munamäele 26.08.14

No comments:

Post a Comment