Thursday, February 19, 2015

LUSTAKAT LAMBA-AASTAT!

Metsikust sinisest Hobuseaastast on äkitselt saanud rohelise lamba-aasta. Mina väga loodan, et see toob meie ilusa ja armsale Maakerale rohkem rahu ja armastust.
Jaanuarist saadik olen Võrumaa Kutsehariduskeskuse pärandturismi eriala õpilane. Nüüd näen kõiki asju läbi pärandiprillide. Soov oleks kõike neid põnevaid mägesid ja külasid koos nende põnevate nimedega tervele maailmale tutvustada.
Lamba-aasta pole meie oma eesti pärand aga tore on olla osake ka maailma pärandist ja vaadata, mis kattub meie oma talupojatarkusega ja mis on ikka väga teistmoodi.
Lamba-aasta puhuks joonistasin õue ühe suure lambakeste maali. Seda teha oli imetore, kuna hetkel mulle väga meeldib sinine värv koos kõigi erinevate toonidega. Juba sinist tausta joonistades olin ma väga õnnelik, segada erinevaid siniseid ja lillasid kokku oli suur rõõm. Lambad tulid pea-aegu sellised nagu ma mõtlesin ja suurest täpiarmastusest sai lambapreili kleit täpiline ja lambapoisi kikilips samuti.
Järgmise töö soovin teha Rõuge kihelkonna rahvariietest ja võibolla natuke teise nurga alt, loodan ma ise väga.
Lustakat Lamba-aastat ja hoitkem kokku nii nagu lammastele kohane!


Lambakesed tervitamas Vaskna talu külalisi

Oi kuidas mulle meeldis selle sinisega mängida.

Lambakesed oma kuju saamas ja kuu on väga tähtis

Terassil

Eemalt vaadates

No comments:

Post a Comment