Tuesday, March 24, 2015

TULE MAALE

Sellest korrast kui ma viimati blogi kirjutasin on juba tükk aega möödas. Minu aastane projekt Suurt Munamäge pildistamas käia sai veebruaris läbi. Soovisin nendest fotodest väikese filmikese teha aga hetkel pole veel niikaugele jõudnud. Kui jõuan annan kindlasti teada.
Vahepeal olen nii mitmeski huvitavas paigas käinud, oma osa võtab ka Võrumaa Kutsehariduskeskuses koolis käimine, kuigi see mulle väga meeldib ja kursus on ka ütlemata tore ja õpetajad samuti.
Tegelikult tahtsin ma hoopis tänasest päevast kirjutada. Meie juures oli täna "Tule maale" Missomaa eestvedajad oma rõõmudest ja väikestest tagasilöökidest rääkimas. Kuulajateks Haanja-Rõuge valdade inimesed.
Kui ma kuulasin, kui palju tööd oli tehtud-otsitud elamisi, töökohti, tehtud kodulehekülg infoga, mõtlesin, et need eestvedajad, eesotsas Nopri talumeierei peremehe Tiit Niiloga võiksid uhked olla oma tegude üle. Aga võta näpust, nemad nägid ikka seda, mis kõik võiks olla paremini.
Kel huvi on võib külastada Tule Maale kodulehekülge http://www.tulemaale.ee/
11 aprillil toimub Tallinas mess "Maale elama", kus on väljas paljud vallad oma pakkumiste ja võimalustega. Haanja ja Rõuge vallad on messil ühiselt väljas. Meie vald ootab omi noori tagasi, samuti on teretulnud kõik uued tulijad!
TULE KÜLLA
Tänane Tule Maale kogemuste vahetamise päev Vaskna turismitalus

Vasakult esimene Missomaa Tule Maale üks eestvedajatest Tiit Niilo

No comments:

Post a Comment