Tuesday, January 5, 2021

Kudumistund





 Täna oli üks ütlemata tore päev. Seda ei oska kohe sõnadesse panna. Täna tegime kaminasaalis väikese kudumise ja tikkimise pärastlõuna. Mina pidin tegelikult Võrru toiduainete järele minema aga ütlen ausalt, et kõik mis oli oli nii loominguline ja eriline, et ma lihtsalt olin. Need jutud ja arutelud on naistele vahepeal vajalikud ja need teevad tiirud aegade taha ja siis nagu hopsti on nad kohe siin ja praegu, Kui vähegi aeg võimaldab lähen nii raamatupoodi kui ka raamatukauplusse, sest soov lugeda on hetkel väga suur, isegi Lumil minu kõrval võttis ohkama. Hing laulab, aasta on nii kenasti alanud. Vahest ma kohe ei julge nii rõõmus olla aga muutud ise ka natuke luulelisemaks kui koos luuletajaga koos olla.

Homseni kallid sõbrad, arutleksin veel kaua aga on juba öö ja hommikul vaja vara tõusta.

No comments:

Post a Comment