Tuesday, September 23, 2014

VÄRVIKÜLLAST SÜGISE ALGUST KÕIGILE.

Täna hommikul saabus sügis vihmaga koos. Eelmine nädal olid kuni siiani väga soojad ja suvised ilmad, siis tänasest pidin pildistama minnes kampsuni peale võtma.
Minule meeldib talv ja koos sellega ka sügis, sest just sügis viib jõuludele lähemale. Kellele talv ei meeldi, sellele tundub ka sügis nukker ja kurbus poeb hinge, et suvi on läbi.
Olen käinud värviteraapia loengutes juba aastaid tagasi küll ja lugenud värvide mõju kohta inimesele, siis keegi õpetajatest ei kiitnud pruuni värvi. Kui ma iga päev lähen pildistama, siis Kivestmäe tõusul kasvavad sõnajalad, mis sügisel tasapisi muutuvad pruuniks. Mulle tunduvad nad väga ilusad, eriti ilusad on teised värvid pruuni taustal-roheline, kollane. Mina kohe mitte  ei usu, kui looduses ikka pruuni küllaltki palju on, et ta siis nii halb värv on. Muidugi olen nõus sellega, et ainult pruuniks oma kodu ei maksaks teha, ikka teisi värve sekka

Sõnajalg hakkab tasakesi pruuniks värvuma

Isegi tigu on sügisevärvides

Viimased erksad õiekesed

Niipalju on jäänud kenast naadi õisikust

Pruun ja roheline

Säravroheline ja natuke sügist ka

Pihlakaid on puus, kuid on ka raja peal, mis teeb maapinna kenaks

Selline muster siis

Vaher päikese köes

Seened

Sammal

Seemned

Väike vahtrake

Viimased karikakrad

nende sõnajalgade keskel kõnnin ma iga päev

ja nad on kõik nii kenad

Keset metsarada, selline kena sarapuu leheke

ja kui jõuan metsast välja selline looklev  teeke 

Lilled ja Vaskna järv

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 23.09.14

Vaade Suurele Munamäele 23.09.14
, aga päris mööda temast minna ei tasuks, eriti sügisel. Erinevatel aastaaegadel on hinges erinevad värvid ja just nüüd on pruuni, rohelise, kollase ja oranži aeg. Värviküllast sügist kõigile!

No comments:

Post a Comment