Tuesday, June 3, 2014

TÄNA OLI TÖÖD JA PUHKUST.

Meie tore laager kestab. Hommikupoole matkasid külalised Suurele Munamäele. Pärastlõunal aitasid Ahtil puuriita laduda ning praegu kestab armas lõkkeõhtu koos laulu ja tantsuga. Käisin minagi laulmas, laul teeb hinge rõõmsaks, nagu üks tore külaline täna ütles.
Pildistamas käies ei usu ma oma silmi, kui ilusd on looduslikud lilleaasad ja kui ilusad erinevatest lilleõitest ja mõni osi sekka  puketid teeäärt kaunistavad. Võib-olla ma lihtsalt olen sellel lainel, sest ma olen siin Haanjas juba üle 20 aasta elanud ja alles see aasta avanes loodus mulle kuidagi sügavamalt. Muidugi sain ma enne ka aru, kui ilus siin on aga iga päev seda jälgida, ei olnud mul huvi.
Mäletan, kui ma Võrus algklassides käisin, siis oli mul klassiõde Anne, kes kutsus mind linnast välja Verijärve äärde  oma vanaema poole. Kui vaimustunult ja kenasti ta rääkis mulle sinililledest ja teistest kevadlilledest, mis tol hetkel õitsesid. Ta kutsuski mind neid ilusaid lilli vaatama. Mäletan, et mina ei osanud niimoodi lilli ja loodust näha aga mulle väga meeldis see teerada Verijärve kaldal ja üldse natukeseks linnast välja saada looduse keskele. See Verijärv on väga põnev ja müstiline paik, ma polegi seal kaua kaua aega käinud, lähen vaatan mõnel päeval üle ja jagan Teiega.
Homseni!

Külalised aitavad Ahtil puid riita laduda

Üheskoos on kergem

Matkarada mäest üles

ja kui oled üles jõudnud, saad rõõmu tunda ilusast vaatest

Lilleõied mtkaraja ääres on kaunid nii lähedalt


kui ka koos teiste ga koos vaadatuna

kui ka eemalt

Kurerehad lähedalt

ja eemalt

Tänane lõkkeõhtu on täies hoos

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 03.06.14

Vaade Suurele Munamäele 03.06.14

No comments:

Post a Comment