Tuesday, June 24, 2014

VASKNA TALU JAANITULI JA PULLIJÄRVE JOOKS.V

Eile jäi pooleli selle koha peal kui ma jooksin Jaanitule juurde salateid valmistama. Tegelikult oli abilisi palju ja ma ise ei pidanudki salatit valmistama, ainult asju kätte andma, mis lõkke juurde läksid ja saiakeste tegemine jäi ka minu teha.
Lõkke süütas meie Johann ja lõke oli minu arvates väga armas ja päris mõnus oli lõkke ääres istuda ja vaadata kuidas Vaskna järv aurab. Enamus oli lõkke ääres hommikuni. Mina läksin Johanni magama panema ja päris hommikust koitu ei näinud.
Täna toimus Võrumaa Pikamaajooksu sarja  neljas võistlu-s Pullijärve jooks. Kõige raskem oli vast jooksule minna Merlil, kes oli terve öö üleval ja ega ta hommikulgi magama läinud, käisid hoopis ujumas ja paadiga sõitmas, hüppasid batuudil ja mängisid lauamänge. Kui jooksma mineku aeg käes oli ta päris väsinud moega. Ta pole kunagi nii kaua üleval olnud, aga ära ta oma jooksu jooksis ja samuti Ahti ja Aigar ning ka Johann. Ainult mina olin lihtsalt kaasaelamas, ei jõudnud isegi kepikõnnile. Kõik olid väga tublid! Homseni!

Jaanilõke Vaskna turismitalus 23.06.14

Jaaniuli ja eemal Vaskna turismitalu külalistemaja

ja kõik see läbi südame

ja küll ikka mullitati

mõni oli kohe väga suur


mõni oli väga värviline

Lõkke süütaja oli meie Johann

Õhtul auras Vaskna järv ainult natuke

Kased ja taimpuketid sai sisse toodud

Kaminasaal oli igaks juhuks köetud ja valmis aga kõik olid ikka lõkke ääres

Vaade lõkkeplatsile ja Vaskna järvele

Hommikul terve järv auras

Saari pole peaaegu nähagi

Tänase Pullijärve jooksu start

Merli, kes oli terve öö magamata, ei annud raja peal alla

Pingutas lõpuni

Ilus samm Ahtil ja Aigaril


ja ongi finiš

Mudilastestart

Üldvõitja näitab teed


Ka Johann on saanud rajale

veel mäest üles

ja juba finišis


nii lõhnavad

ja nii ilusad

Vaade Vaskna talule ja Vaskna järvele 24.06.14

Vaade suurele Munamäele 24.06.14

No comments:

Post a Comment