Sunday, January 18, 2015

LUMEDISK LUMEPÄEVAL HAANJAS

Täna oli kauaoodatud RAHVUSVAHELINE LUMEPÄEV Haanjas. Külalised Lätimaalt läksid varakult Kütiorgu mäesuusatama ja meie saime koos perega Lumepäevale minna.
Esimeseks võistluseks oli lumedisk. Kindlasti oleks kasuks tulnud suvine lendavate taldrikute lennutamine. Mina neid ei olnud juba kaua kaua aega lennutanud ja esimene kord lendas taldrik ikka mitu korda rajalt kõrvale, kus oli ikka päris sügav lumi, nagu fotodelt näha võib.
Mäng ise käis nii, et rajal oli 9 pesa kuhu kõigisse tuli järjest lendav taldrik sisse lennutada, mida vähemate kordadega, seda parem. Perest said kõik proovida oma osavust, isegi mina ja 5 aastane Johann. Täitsa põnev mäng, tasub isegi talus proovida.
Täna olin Munamäge pildistama minnes väga õnnelik, natuke ilusat helesinist oli taevas. Olin seda paar päeva juba oodanud. Kuigi kõik ilmad võivad olla põnevad ja omamoodi ilusad, siis ilus helesinine taevas annab lootust ja õnnetunnet Kui taevasse helesinist veidi rohkem tuleb, siis tean ma ühte väga ilusat luuletust taevasina kohta, siis on selle lugemiseks ka õige aeg.
Homseni!
Natuke taevasina

Viskad lumele pikali ja vaatad taevasse nagu lapsepõlves 

Lumepäev Haanjas

Käes on minu kord

No kuhu ta nüüd lendab, lumi on raja kõrval ikka päris sügav

Peaks sisse minema

Johanni kord

Kas Miial läheb sisse, või tuleb veel proovida

Ahti kord lennutada

Vaade Vaskna turismitalule 18.01.15

Vaade Suurele Munamäele 18.01.15
.

No comments:

Post a Comment