Friday, January 23, 2015

MIIAL HOMME TÄHTIS VÕISTLUS TALLINNAS.

Ma olen nüüd Võrumaa Kutsehariduskeskuse pärandturismi eriala õpilane. Tohutu hea ja uhke tunne on. Viimati käisin ma koolis üheksakümnendate alguses ja igatsus õppimise järele oli suur, kuigi iga aasta olen osalenud erinevatel kursustel ja seminaridel. Kuid olla õpilane, on ikka midagi hoopis muud. Kõik kaasõppijad on väga põnevad inimesed ning praktikud, samuti kõigilt on midagi huvitavat õppida
Ma sain täna lugemisprillid kätte ja nüüd peaks jälle lugemine tore tegevus olema.
Miia läheb homme Tallinna messile "Tehnoloogia hariduses". Miia osaleb Haanja nutilaboris ja nad lähevad koos Juhaniga homme võistlema kategoorias "Robotid ja tuleviku õpperuum" Võistluse teema on "Anduriga klassiaken ja pedaalidega laud". Miia robotist saab pilte näha  http://tulevik2050.blogspot.com Hoiame pöialt neile!
Homseni!


Miia koos Haanja nutilaboriga Tartus

Miia koos jänkuga kodus

Merli ja Miia Vaskna järve peal püürhällil

Vaade Vaskna turismitalule 23.01.15

Vaade Suurele Munamäele 23.01.15

No comments:

Post a Comment