Sunday, March 2, 2014

Vaher jookseb vahtramahla ja pajudel on juba ilusad urvautid-õhus on kevadet tunda.

Täna on pühapäev. Ka meil Haanjas on tunda kevade märke. Paljud päikesepaistelised kohad on rohelised juba, märtsikellukesed piiluvad mulla alt välja, leidsin mitu ilusat pajuurbadega puud, vaher annab vahtramahla, linnud laulavad ja õhus on tunda kevadet. Samas vastlasõidudki veel tegemata, aga teisipäev enam kaugel ole ja Haanjas Vaskna turismitalus need küll tegemata ei jää.
Pühapäeva puhul tegin täna pannkooke ja kohvi, ning sõime neid minu vanaema pulmaserviisilt, mis vähemalt sama vana kui Eesti Vabariik. Ja kohvil oli kohe teine mekk, seda tundsid lapsedki.
Tänase päeva õue tegevuseks oli uisutamine. Ma ütlen kohe ausalt, et mina pole kaua kaua uisutamas käinud aga täna oli üle pikaaja see esimene kord. Polnud vigagi, tasapisi tuleb uisutamine meelde küll. Lapsena oli see mu talvine lemmiktegevus ja uiskudel tundsin end sama kindlalt nagu ilma uiskudeta. Praegu ma nii väita ei saa, aga maha ei potsatanud ja väikse algaja tunde sain kätte küll. Järve peal oli täna ka kalamehi, päris tühjade kättega nad järvelt ei lahkunud.
Ilm oli täna udune ja kahjuks Suurt Munamäge fotole ei saanud. Samuti ei andud ka vaade Vaskna järvele udu tõttu täit ilu välja. Aga päevad pole vennad ja ilus kevad ootab ees, tuleb osata sellest rõõmu tunda.
Pajud täis urvautte

Urvad kui väikesed tibukesed tegid kohe meele rõõmsaks

Sai ka kodu toodud pajuoksad koos urbadega.

Märsikellukesed juba ninad välja pistnud.

Täna oli imehea päev uisutamiseks.

Koer Pipi oli küll jääl väga ettevaatlik

Täna tegin ka mina üle pika aja esimese uisusõidu

Johann on ka väga tubli uisutaja

Vaade Vaskna turismitalule ja järvele Kivestmäelt  02.03.14

Vaade Suurele Munamäele 02.03.14

Vahtramahl on ikka imehea


Vahtrapungad

Pühapäevased pannkoogid

Kohv vanast vanaema pulmaserviisist maitses ka palju paremini

No comments:

Post a Comment