Tuesday, December 23, 2014

JÕULUNÄITUS

Täna pildistama minnes nägin ma imelist päikest. See oli hõbekuldne ja päikese ümber oli helelilla ilus valgus. Mina sellist päikest kunagi näinud ei olnud, proovisin ka seda pildistada aga nüüd fotosid vaadates lillat värvi sugugi polnud, samuti seda hõbekuldset päikesevalgust aga see ilus tunne on südames.
Mulle väga meeldivad jõulud ja juba aastaid olen korjanud jõuludega seonduvat-ingleid , päkapikke, jõuluvanasid, postkaarte jpm. Igal aastal teen ma nendest armsatest mälestustest ja kingitustest väikese jõulunäituse. Seal on vanu nõukogudeaegseid näärivanasid ja lumehelbekesi, lõhnaõlipudelist kuusekesi ja muidugi uuema aja inglikesi ja päkapikke ning põhjapõdrakesi. Neid on meile kingitud, olen neid ise teinud, ostnud ja kuidagi on see punakuubede meri meieni jõudnud, see kõik on minule palju rõõmu teinud ja ma väga loodan, et ka meie külalistele.
Homseni!


Jõulunäitus

Lähemalt

Vana riidekirstu peal

Pipi täna Kivestmäel

Tänane imeline päikesevalgus (pildile kahjuks ei jõudnud)

Päike ja taevas


veel ilusam

Vaade Vaskna järvele 23.12.14

Vaade Suurele Munamäele 23.12.14

No comments:

Post a Comment