Wednesday, December 16, 2020

Jõulutulede sära Võrus













 Täna hommik algas hommikusöögi tegemisega kahele külalisele. Peale seda kiiresti väikeseid suusakesi maalima, et selle tööga täna ühele poole saaks ja suusameister saaks sidemed ja nöörid peale panna ning sealt edasi lähevad suusakesed pakkimisse, kus lisatakse veel tänukaardid. Kuigi pisikesed asjad aga iga asi võtab küllaltki palju aega. Olen siiski õnnelik, et sain natuke oma panuse panna heategevuseks.

Vahepeal kui mina köögis värvisin, sajas väljas laia lund, lumehelbed olid tõesti hiiglasuured nagu minu maalidelt. Johann hõikas, et need lumehelbed on nagu laulust-suuri valgeid helbeid lendleb täna helgelt.

Maa oli valge kui käisin pildistamas ja see tegi meele rõõmsaks. Peale seda viisin maalitud suusad Tsiamäe külla Paavole ning sealt edasi Võrru asju ajama. mõni asi ei saanudki aetud aga Leeri lillesalongist astusin läbi. Imetlen alati nende vaateaknaid, need on nii ilusad, praegu on seal jõulukaunistused. Mina lihtsalt olen jõulusära usku, seisin seal akna taga ja imetlesin seda ilu, tegin mõne foto ka. Lillesalongist mõne sammu kaugusel on Võru linna keskväljak, mis eriti kaunis on just õhtutuledes. Jõulude eel on sinna ehitatud väike jõulumajake koos saani ja põtradega. Saani värvis linnapea Anti Allas isiklikult. Inimesed tulevad jõulukaunistusi imetlema ja pildistama ja see on praegusel ajal üks vähestest jõulurõõmudest, mida saad teha turvaliselt ning ei pea koroona peale mõtlema.

Homseni!



No comments:

Post a Comment