Thursday, December 10, 2020

Õues tegutsemise päev
























 Hommikupoole olin end lubanud Haanja Suusakeskuse juurde väikese seikluspargi alla puuhaket vedama. Olen õnnelik, et meil väikeses armsas Haanjas on selline suusakeskus. Olen alatihingega keskusele toeks olla aga täna oli reaalne võimalusmidagi praktiliselt ära teha.Kuigi hakkehunnik märgatavalt ei vähenenud, oli rõõm, et atraktsioonide alla hakke hunnikuid oli ikka peale tööd märgata.

Haanja Suusakeskuses käivad hetkel ja on juba tükk aga kestnud suured ehitus-ja kaevetööd. Kui kunagi kõik on valmis, siis pole nähagi, kui palju on maa all tööd tehtud. Mina läksin uudistama biatloni trahviringi tegemist. Seetrahviring on tehtud sookese peale ja nüüd kanti see ring turbast tühjaks, ma kuulsin, et seda oli 6 meetrit olnud. Siis täideti see vastava materjaliga ja täna panid mehed sinna alla võrgu moodi matte. See on üks väike osake kõigist töödest, mis mu ümber käisid. Soovi kõigile töömeestele jõudu ja tervist!

Eemal suure suusastaadioni peal tegid  lumepuhurid lund, sest suusasõbrad väga kibelevad suusatama. Ahtile on palju helistatud ja küsitud suusavõimaluste kohta. On põnev, et aeg-ajalt on Kuku Raadio Tallinnast helistanud ja infot lume ja tegemiste kohta küsinud. 

Tulin koju, et käia kiiresti ära pildistamas ja hakata ruttu süüa tegema aga kuidas sa saad. Helena ja Ahti läksid Vaskna järve peale uisutama. Ja kujutage ette, järvejää oli peegelsile, päike hakkas loojuma ja andis ilusaid värve ja kiiri. Oli näha kuidas kobras oli veel pehme jääga ujunud, kõik see järvejääl käimine oli väga müstiline, seda lihtsalt ei oskagi sõnadesse panna. Sooviks homme ise ka kasvõi korraks uisud jalga saada ja uisutama minna. Vanasti olin ma väga hea uisutaja aga nüüd ei oska öelda, eks homme ole näha.

Homseni!

No comments:

Post a Comment