Sunday, March 28, 2021

Kaunist palmipuudepüha, maakeeli urbepäeva!

 Hommikul sadas vihma ja päev oli pilves. Mulle see meeldis, sest sulatab lund. Täna oli veel pikal maratonirajal sõitjaid aga kuigi ma olen suur lume ja talve armastaja ootan ma väga kevadet ja lilli ja sooja. Kuid peab kannatlik olema, iga asi tuleb omal ajal või natuke hiljem, õpetati mulle lapsena ja nii ongi. 

Joonistan lillehaldjaid, jänkud said vanaema voodis näitusel oma koha. Neid on ikka kogunenud päris palju. Üle lugenud ei ole. Iga kevad teen ühe jänku juurde, mõnikord ostan ka, teinekord tuuakse kingituseks ja see võtab kohe pisara silma. Nii nagu nüüd. Praegu on selline koroona aeg, et külalistega hoiame teatud põhjustel distantsi ja kahjuks toitu ka ei paku. Vahepeal olen veidi mures, et kas külalistel ikka meie juures on tore ja hea olla. 

Paar päeva tagasi jäeti peale külastust laua peale tänukiri, kommid ja lilled. Olin ütlemata tänulik neile imelistele inimestele, kes oskasid nii kenasti tagasisidet anda, seda mida me kõik vajame.

Soovin, et teil tuleks ilus nädal, töö oleks meeldiv, lapsed õpiksid hästi, toit tuleks maitsev ja hea välja ja kõige tähtsam meie meeleolu ja tervis oleks korras.

Homseni ja kõik hea on veel ees!

            Vana armas uksepärg, mida olen aastaid kasutanud

             Jänkunäitusel on jänkud, pardid ja tibud ka minu lapsepõlvest

                        Jänkunäitus 
                      Sellel kevadel tuli selline jänku välja

           Uus jänku uudistab samblamaal

             

                         Lillehaldjad

                     Külaliste jäetud armas tänukiri, kommid ja lilled, lihtsalt südantliigutav.


No comments:

Post a Comment