Sunday, March 14, 2021

Reisialbum

 Eelmisest nädalast alates on mu peas üks idee moodi mõte-teha Reisialbum. See oleks selliselt ilusalt kujundatud album, kus oleksid väikesed reisiideed, retseptid, mõtted, tunded, matkarajad, mäng. Iga teema all oleks lühidalt kõik kirjas, näiteks matkamine, kuhu minna ja mida vaadata, edasi iga teema all lõpetab inimene ise, kuidas tal reisil läheb, kellega kohtub, milline ilm on, mida ta sööb, kus magab, mida põnevat teeb. Sinna saab kleepida piletid, reklaamid, taimi, joonistada ning mis kõige tähtsam, igaüks saab sinna kleepida oma fotod. Selle albumi ei pea kohe ühe reisiga täis kirjutama aga miks ka mitte kui mõtteid ning soovi on. 

Sinna saaks panna fotosid lilledest, mida reisil näed

                                            Huvitavatest toitudest, mida sööd
       

                                            Vanadest mustritest ja käsitööst

                                           Erilistest inimestest, kellega tuttavaks saad või kohtad

                                           Tegevustest mida said proovida 

                                            Loomadest, keda nägid

                                            Müstilistest kogemustest, Fotol Mooska suitsusaunatalu

                                           Lihtsalt vabaks lasta ja midagi tõeliselt head soovida ja see lendu lasta

                                           Tähtsad on fotod endast ja kõigist inimestest, kes on mulle tähtsad

Kust selline mõte-Reisialbum. Olen käinud väga huvitavatel reisidel ja olen alati soovinud reisipäevikut pidada ning kõik põneva üles kirjutada mida ma näen ja kogen. Ütlen ausalt, olen väga soovinud seda teha aga pole suutnud. Samas ma usun, et kui mul oleks niisugune hea abimees olemas, oleksin ma sinna oma reismälestused, toidud ja palju palju veel üles kirjutanud, kleepinud ja ka fotod lisanud. See oleks mulle endale ilus mälestus, mida aeg-ajalt vaadata ja see oleks ka hea album mida teistelegi näidata.

Mõned aastad tagasi ütles mulle üks külaline, kes oli meie talus palju palju kordi käinud, et need olid tema elu kõige ilusamad aastad, mida mäletada ja millest rõõmu tunda. Tean, et hetkel on sellel külalisel raskemad ajad aga kui on kasvõi üks väike asi, mis elus rõõmu annab, siis tasub seda jäädvustada.

Kas mul tegelikult ka see mõte õnnestub päris raamatuks realiseerida, ma tõesti ei tea aga sellest mõte toob mulle suure rõõmu hinge ja ma soovin kohe homme alustada. Kindlasti ma jagan siin blogis, kuidas mul läheb selle kirjutamisega.

No comments:

Post a Comment