Sunday, April 6, 2014

Pungad on puhkemas

See nädal oli üks väga ilus nädal. Oli parasjagu tööd, looduse jälgimist ja üks vahva reis Olustvere mõisasse ja Uhti kõrtsi.
Oli väga armsate inimestega taaskohtumisi, sõbra sünnipäev ja ka meie juures peeti sünnipäeva.
Miks pidada sünnipäev Vaskna turismitalus, sellest mida pakume kirjutan juba uuel nädalal.
Ronin iga päev Kivestmäest üles, et teha pilt Vaskna talust ja järvest ning ka Suurest Munamäest aga ennem ei olnud ma märganud just mäe tipus imelist südamekujulist kivikest. Kõik toredad asjad toimuvad meiega, oska ainult näha ja rõõmu tunda ja kahjuks ka mõnikord ka sellised asjad mis pole nii toredad aga õnneks oli see nädal imeline. Kui Teile kingitakse suur kimp kolmekümne imeilusa tulbiga, milline naine ei saaks rõõmsaks, kui Teie laps tuleb nädalavahetuseks koolist koju, kas pole tore.
Ja kui põnevad olid täna veel pungad, esimesed kohe- kohe puhkemas. Ma ei olnud kunagi näinud kuidas lehise pungades hakkavad pisikesed okkad välja tulema, nad on nagu väikesed pallikesed.
Üle-eelmisel aastal, Hollandi reisist inspireerituna ostsin hästi palju tulbi sibulaid, iga lapse lemmikvärve, sakiliste äärtega ja täidisõielisi. Mõtlesin, et teen ise omale Hollandi peenra. Kõigi nende sadade tulbisibulate juurde ostsin kaks kotikest, või äärmisel juhul kolm kotti nartsisse. Eelmine kevad ei jõudnud lume sulamist ära oodata, et ikka seda imelist tulbipeenart näha tohututes värvides. Kui ma läksin peenra juurde, ei olnud seal ühtegi tulbi lehte üles tõusnud ainult need paari koti nartsissid olid juba päris jõudsad. Oma kurvastuseks hakkasin neid sibulaid otsima mulla alt aga leidsin ainult ühe pooliku äranäritud sibula. Mu kurvastus oli väga suur, aasta aega ei tahtnud tulpidest midagi kuulda. Sellel aastal olen sellest juba pea-aegu ülesaanud. Loo moraal on see- ärke pange kõike ühele kaardile, kui kaotate võib pettumus väga suur olla.
Sellel aastal rõõmustasid mind need mõned nartsissid, mis ma tookord ostsin ja maha panin. Samuti need väikesed ja kiitsakad tulbid, mis ma aastate eest maja äärde panin ja mis on nii põõsaste alla jäänud, et neid ei ole jänesedki märganud ära süüa. See aasta tegid tõesti maja lähedal jänkud näksimistööd. Kuid pole mõtet kurvastusel ennast murda lasta vaid igast asjast midagi kasulikku õppida.
Kena uut nädalat Teile ja mida kasulikku õppisite Teie sellest nädalast?

Südamekivi Kivestmäel

Urvad on nii ilusaks kollaseks muutunud

Nii puhkevad lehised, puu on pallikesi täis

Leeder on üks esimesi puhkejaid-kas pole ilus

Tossuseen, millest mina tossutamatta mööda ei lähe

Nii roheline, need on tõelised kevadvärvid

Nii armas lilla

Hall samblik on ka armas

Jänesekapsad

Need  tulbipeenra ainukesed nartsissid

Mustsõstardel on ka väga kiire

Pirnil on aega veel

Õunapuu õiepungad

Pesakastid, lindude tabamisel olen ma veel ikka väga olemattu

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 06.04.14

Vaade Suurele Munamäele 06.04.14

No comments:

Post a Comment