Sunday, May 11, 2014

EMADEDEPÄEV

Minul on suur õnn omada väga head ema, nagu paljud meist. Minu ema oli kaua kaua aega suures koolis geograafia õpetaja, nüüd ta on pensionär ja isaga kodus, ka isa oli õpetaja. Lapsepõlves oli mulle suureks rõõmuks kui ema rääkis kuidas ta mind enne sündimist oodanud oli. Ta rääkis kuidas ta koolis oli korrapidaja õpetaja( peale oma tunde pead vastutama ka korra eest vaheaegadel)ja laulis vaikselt rõõmust minu üle. Ma oli lapsena ja ka nüüd väga õnnelik selle üle. Samuti rääkis ta, et meie oleme õnnelikud, meil on koduke, on inimesi kellel kodu pole. Sellel ajal (1970-1980) ei teadnud ma kodututest inimestest midagi ja polnud neid näinud ka kunagi aga ema ma uskusin ja olin meie lihtsa kodu üle õnnelik. Hiljem elus sain teada, et kodutud inimesed tõesti olemas on ja ema tundis väikestest ja lihtsatest asjadest rõõmu. Veel armastas ta öelda, et kui ei oska hetke heast ajast rõõmu tunda, siis kehvemad ajad veel tulevad, et õppida kõigest väikesest rõõmu tundma.
Nüüd olen ise ema ja veel nii paljudele lastele. Millisena mina oma lastele meelde jään?
Täna olid kõik väga armsad, katsid hommikulaua ja olid tellinud ilusa ilma. Mina käisin oma igapäevasel fotomatkal ja pildistasin kõiki õitsevaid lillesid mis õitsesid tee peal. Sellel aastal siis sellised lilled.
Armast EMADEPÄEVA kõigile kallitele emadele, vanaemadele, vana-vanaemadele, tädidele ja ka tulevastele emadele! Olge sama tublid edasi!



Vaade järvele täna hommikul

Milline ilus taevas

Mäe alt vaade talule

Metsast tulles vaade talule

Nurmenukud





Vanat tüüpi õitsvad nartsissid




Meelespea

Toomingas puhkeb kohe õitemerre

Kannike heinamaalt

Metsmaasika esimesed õied


Alõtša

Pirn

Täna leidsin lapsepõlve "kullakivi"

Vaade Vaskna talule ja järvele 11.05.14


Vaade Suurele Munamäele 11.05.14

Munamäe torn veidi eemalt

No comments:

Post a Comment