Thursday, May 15, 2014

GIIDIDE KOOLITUSEL ROGOSI MÕISAS.

Ma olin viimased kümme aastat unistanud minna giidide koolitusele. Paar aastat tagasi kandideerisin Setomaa giidide koolitusele, aga seal said kohad täis ja mina jäin välja. Õigustatult ka, sest igapäevaselt ma seda tööd teha poleks saanud, lihtsalt aastas paar korda headele püsiklientidele ja headele sõpradele. Muidugi mul oli suur huvi ja austus Seto kultuuri vastu. Olin ka vaadanud teisi koolitusi, aga kunagi ei sobinud aeg ja koht.
Kui nägin infot Rogosi mõisas toimuva giidide koolituse kohta, siis ei tekkinud mingitki kahtlust, kas minna või mitte. Õnneks aeg ka sobis ja jäi minna ainult koolitusele.
Päev oli väga põnev aga kõik see vajab veidi aega ja läbimõtlemist, et Teistega jagada.
Koolituselt koju läksin pool teed jala. Hinges oli tõesti Nipernaadi tunne, kõik ümberringi oli ikka väga ilus. Polegi ilusad ainult metsateed vaid ka päris suured  käänulisted Lõuna-Eesti teed. Homme on ka koolituspäev, peab varakult valmis olema. Homseni!

Meie grupp koos lastega Rogosi mõisas giidiga ringreisil

Koolitus toimus praeguses rahvamajas, endises kanalas

Rahvamaja seintel endisele kanalale väga sobilikud ja rõõmsad laste joonistused


Meie giid ja õpetaja Malle Peedumäe muuseumis tööriistu tutvustamas

Kohvipausil pakuti kohvi niisugustest ilusatest tassidest

Tammik Rogosi mõisa lähedal

Koduteel kohatud pullid

Ilus talu tee ääres

Kena maastik Ruusmäe lähedal

Kuusk tolmleb


Kollane ülane

nii palju ilusat rohelist

Talu silt tee ääres

Kena maja järve kaldal

Lambad teeviida taustal

Lambad Plaani küla lähedal

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 15.05.14

Vaade Suurele Munamäele 15.05.14

No comments:

Post a Comment