Monday, October 6, 2014

ALATI EI JÕUA KIRJAD KOHALE

Täna on tuuline ja pilves ilm. Tegelikult ma olen veidi haige ja võtsin tänaseks väikese puhkepäeva ning olin pool päeva voodis. Olin juba ammu soovinud kirjutada voodipesudest, aga täna voodis olles jõudsin sellele mõttele veel lähemale. Alustasin päris oma lapsepõlvest kuni meie Vaskna turismitalu esimeste külalisteni välja. Pildistama minnes ma samuti mõtlesin selle peale, mõtlesin kõigi toredate külaliste ja sõprade peale, kes sellel pikal teel meile on abiks ja toeks olnud. Kuid siis tuli selline mõte, et alati ei ole kirjad millegipärast kohale jõudnud, ning just sellepärast ma soovisin täna öelda, et kui keegi on meile kungi kirja saatnud ja sellele pole kuidagi reageeritud. Vabandan juba ette, et põhjusi võib olla erinevaid aga ärge kunagi mõelge, et me ei hooli ja kirjale lihtsalt niisama ei vasta. Kui võimalik saatke uus kiri ja veel parem helistage üle ja küsige kas saime kirja kätte. Muidugi on seda palju paluda, aga meil on mitu korda tulnud välja selliseid kordi, kui olen kirjale vastanud ja ise olen arvanud, et meie koht millegipärast pole sobinud aga kuu aja pärast tuleb välja, et kiri pole lihtsalt kohale jõudnudki. On ka muid erinevaid põhjusi, mõnikord on kiri küll kohale jõudnud aga jääb kuidagi tähele panemata. See on küll häbiväärna aga iial ei saa öelda, et seda enam ei juhtu. Võib olla ka, kui oleme puhkusel või pikemaajalisel koolitusel ja kirjade vaatamise võimalus puudub. Meil on isegi selliseid asju turismitalu ajaloo jooksul olnud, kus ka päriskirjad, isegi tähitud kirjad pole millegipärast kohale jõudnud.
Kokkuvõttes vabandan ette kui Teie kirjale pole vastatud aga kunagi ei suhtu me meile saadetud kirjadesse hoolimatult ja soov on alati tagasiside anda, ka lihtsalt näiteks, et kiri on käes.
OOTAME TEIE KIRJU VÄGA!
Homseni!

Kibuvitsad Kivestmäel

Kibuvitsapõõsas oli kibuvitsasid täis

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 06.10.14

Vaade Suurele Munamäele 06.10.14

No comments:

Post a Comment