Tuesday, October 14, 2014

UDUNE PÄEV

Täna oli pime ja vihmane sügispäev aga sellele pimedusele vaatamata oli ta ilus oma udu, sügiselõhnade ja värvidega. Täna kuulsin uudistest kurba uudist Tarmo Leinatamme surmast. Tundus nagu ilm oli sama kurb ja väärikas koos Tarmo Leinatamme minekuga. Kõike head Sulle minna! Seda kõike kuulsin ma alles õhtul.
Terve päeva olin ma köögi päralt, kõigepealt tegin külalistele hommikusööki, pärast tegin ebaküdoonia siirupit, moosi. Köögis olles tahtsin muudkui veel ja veel midagi ette võtta, tegin erinevaid küpsiseid, tarretist (see on Merli lemmik), suppi ja kõige tähtsam, et õhtuks ei tundunud ma sugugi väsinud.
Pildistama minnes sain aru kui ilusad on kõiksugused ilmad. Päikeselised ja vihmased, pimedad ja udused. Olen väga tänulik Munamäe pildistamise üle, sest ma olen selle ajaga loodusega hulga rohkem üheks saanud. Kui täna tulin tammede alt läbi, kuulsin kuidas Miia tuli koolist ja laulis laulu Ooperifantoomist, see oli nii eriline tunne ja samas pärst kuulsin, et see Ooperi fantoom oli Tarmo Leinatamme viimane töö. vahepeal on elus nii.
Homseni!

Täna jäi metsa all silma see ebatavaliselt valge sõstrapõõsas

See sõstrapõõsas oli teisel pool teed ja hakkab valgeks muutuma

Täna tegin millegipärast foto tammede alt, seal kuulsingi Miia laulu Ooperifantoomist

Erkroheline

Moositegu

Ebaküdoonia, õuna, apelsini ja suvikõrvitsa moos

See moos on lihatoitude juurde, tsilli ja küüslaauguga.

Tänane saak

Küpsised

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 14.10.14

Vaade Suurele Munamäele 14.10.14

No comments:

Post a Comment