Friday, October 3, 2014

PALJU ÕNNE ÕPETAJAD!

Täna on õpetajate päev. Meie Vaskna talu poolt õnnitlused kõigile õpetajatele ja kasvatajatele. Mina olen elanud pool elu õpetajate keskel, kuna minu ema ja isa olid õpetajad, samuti vanaisa ja ka vana-vanaisa olid õpetajad. Minust kahjuks või õnneks õpetajat ei saanud. Võib-olla nägin õpetajaks olemise elu liiga lähedalt ja kui seda hingega võtta siis kerge see polnud. Emal oli suur huvi kivide vastu ja ka mulle meeldivad kivid väga. Isa tegeles kogumisega ja talle meeldis teha näitusi, samuti meeldib mulle meie talus välja panna näitusi. Praegu on kaisukaru-, jõulu ajal jõuluteemaline-, talvel suusa-, kevadel jänkunäitus. Midagi jääb külge oma vanematest.
Mida soovida, ikka õpihimulisi õppureid, lapsi, noori, täiskasvanuid ja ka seda, et õpetajad tunneksid, et ühiskond neist hoolib.
Homseni!

Tänahommikune heinamaa

Õpetajatele viimased õiekesed heinamaalt

aga tegelikult sooviks kinkida sületäie õisi

Hommikune vaskna talu õu

Sarapuu kollane sügisleht ja tigu

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 03.10.14

Vaade Suurele Munamäele 03.10.14

No comments:

Post a Comment