Thursday, January 14, 2021

Miia sünnipäev on taliharjapäeval








 Meie peres on täna sünnipäevalaps Miia Heleene. Nime Miia leidsin ma sünnitusmajas ajakirja lugedes. Sealt ma lugesin eesti naiskirjanikust, kellel oli nukk Miia. See nimi hakkas mulle kohe nii meeldima, et oligi tütrekesele nimi olemas, Heleene on minu vanaema teine nimi. Enne seda ei olnud ma Miia nime kusagilt kuulnud aga peale seda muutus Miia nimi väga populaarseks. Samuti on meie Miia järgi teistele lastele Miia nimeks pandud, isegi kaugel Ameerikas. Suvel käis üks pere, kellel oli ka Miia vanune väike tütar Sofi. Nad mängisid koos kenasti, Sofi ema ootas veel ühte last. Hiljem ta kirjutas mulle Ameerikast, et sündis tütar, kes sai meie Miia järgi ka Mia nimeks. Sellised põnevad võivad olla need nimede lood, just sel hetkel soovid panna just selle nime, mitte teise. Olin lapsena mõelnud, et panen oma tütrele kas Brita, või Birgit või Birgitta nimeks, kahjuks ei saanud ühelegi lapsele sellist nime, millest lapsena unistasin.

Loodus on jätkuvalt imeline, läheb külmemaks ja kargemaks, tõeliseks vanade aegade talveks, kui lumi oli sügavam ja külma oli niipalju, et viin külmus Petseri jaamas rongivagunis ära. Ausalt, loodan, et niipalju külma ei tule aga eks elu näitab.

Homseni!









No comments:

Post a Comment