Friday, January 22, 2021

Muhu käsitöö


 Hing ihkab teha midagi luua ja katsetada. Praegu teen kollaaži. Vanadest ajakirjadest lõikan välja pildikesi, mis mulle meeldivad. Korraga on mitu tööd käsil. Täna sain valmis Muhu vaipadest ning rahvariietest inspireeritud pildi. Üleeelmisel aastal külastasime Soomaa naistega Muhumaad ja nägin sellel reisil palju ilusat Muhu käsitööd ning osalesime ühel Muhu tikandi õpitoas. Olen teinud Muhu tikandit kooliajal, tegin erinevaid suveniire koolile, kui tulid kooli külalised, siis kingiti kas nõelapadi, tubakakott, seinapilt või muhu pätid (sussid) Mina omal ajal küll ainult tikkisin, keegi teine õmbles kingituse kokku. Seega võiks öelda, et midagi peaks ma Muhu tikandist teadma aga huvitav on see, et nüüd on mul hoopis teine stiil, et isegi siis kui ma lähen Muhu tikandit tegema, tuleb mul välja hoopis midagi muud aga tegelikult on see täitsa tore. Muhumaa mulle väga väga meeldib, see ei tähenda midagi, et ma kooli ajal jalgratta matka ajal peaaegu kännul lamavale rästikule oleks peale istunud. Väga meeldis Kalju talu, kus me kunagi ööbisime ja meenub ikka siiani. Muhumaal on mitmeid kohti, kus olen käinud aga sooviks tagasi minna aga on kohti kus pole enne käinud aga sooviks kindlasti minna. 

Üks on Portselaniaed, kus on ilus aed ja seal tehakse ilusat portselani. Loodan, et suvel ka see võimalus avaneb.

Homseni!



































No comments:

Post a Comment