Sunday, November 22, 2020

Ahjuliha, pühapäev ja lemmiktegevused.






 Täna on pühapäev. Kui vähegi võimalik, proovime pühapäeval puhata ja tegelda lemmiktegevustega. Merli ja Ahti läksid täna 6. Hea Tegevus Jooksule Võrru Kubijale noorsportlaste toetuseks.

Mina jäin kodu ahju kütma, süüa tegema, jõuluvaipa tikkima ning ühte ust maalima. 

Kui ahi oli köetud, panin potiga liha ahju ja keetsin riisi juurde. Õues matkarajalt korjasin vaarikavarsi ning tegin teed. Jõuluvaipa on mul veel aega 4 päeva teha, siis soovin ta rohelise maja saali üles panna. Selleks ajaks peaks päeva taevas valmis olema. Homme on meie käsitöönaiste kokkusaamine, seal saaks küll tikkida aga mu jõuluvaip on nii suur ja tal on laud riputamise pärast külge pandud, et seal ma tikkida ei saa aga mul on roosivaip või teen padjale midagi juurde, eks näis.

Uksele maalisin südamed, täpid, roosikesed ja ühe jänku-kõik minule täiesti omast. Uksest fotosid näitan siis kui kõik valmis.

Homseni!

No comments:

Post a Comment