Friday, November 6, 2020

Võru linn










Täna paistis päike ja taevas oli sinine. Hommikupoole  käisin Võrus asju ajamas ja vaatasin mööda minnes ka mõned armsad kohad üle. 

Olen Võrus sündinud ja Võru on ja jääb alatiseks mulle kalliks linnaks, kuigi nüüd juba 30 aastat maakas oldud.

Viimase aja ilusamatest majadest on Tamula maja. Kui mina olin laps oli seal Tamula söökla ja seda sai ikka päris tihti külastatud. Minule need toidud maitsesid ja hiljem elu viis kokku Milviga, kes oli seal Tamula sööklas kokk ja Milvi juba halba toitu ei teinud, seda tean ma ka. Minu isa rääkis, et päris vanasti, vist isegi tsaariajal oli seal majas olnud Aleksandri Hotell või oli see võõrastemaja. Isa uuris vanasid autosid ja ühe foto peal oli uhke auto kohe Aleksandri Hotelli ees. On ju rõõm kui ühest vanast auväärsest majast taas imeilus maja ehitusmeeste poolt välja võlutakse.

Kui Võrru satute, minge kindlasti Tamula maja vaatama, see on Katariina alleel Keisrinna Katariina II vastas kohe üle tee.

Meeldetuletuseks, et homme on UMA MEKI LAAT ja sealt saab kõiksugu hääd ja parembat!

Homseni!

No comments:

Post a Comment