Tuesday, November 3, 2020

Koolitusel Piusa Ürgoru puhkemajas









 Täna oli sombune pilves ilm. Mina olin jälle rõõmus, sest sõitsin Maaturismi koolitusele Piusa Ürgoru puhkemajja. 

Kunagi aastaid tagasi, kui nad alustasid majutamisega, olime meie juba mõni aasta töötanud ja mind oli kutsutud atesteerimis komisjoni. Nii ma Piusale esimest korda sattusin. Mulle hakkas see koht väga meeldima, looduse poolest imeilus, kohe Piusa jõe ääres. Mõtlesin juba tookord, et seda kohta ootab suur tulevik.

Tõesti, siia on palju ehitatud ning kõik oli ilus ja maitsekas, isegi tänase ilmaga.

Tänasel koosolekul tuli ka päris hea mõte, millega edasi arendada aga seda juba mõnel teisel korral.

Täna käis Suurest Munamäest ja Vaskna järvest fotosid tegemas peremees Ahti. Kui ma koju sõitsin, oli Plaksi mäel pilv ikka väga madalal, et sai kohe autoga läbi pilve sõita nagu suurtes mägedes.

Homseni!




No comments:

Post a Comment