Monday, September 8, 2014

TALLINNA LENNUJAAM


Nii nagu lubasin, jgan ka veidi meie reismuljeid. Esimese elamuse reisil saime juba Tallinna Lennujaamas, mis on väga kena ja lasesõbralik koht. Sellest lastesõbralikkusest annavad märku kindlasti Lotteteemaline mängunurk. Kuna meil on suur pere ja ka talus käib palju lastega peresid, siis ma alati tunnen suurt huvi mänguväljakute ja mängunurkade üle. Eestlasena tunnen suurt uhkust, et Lotte film on tehtud just Eestis ja nii tore koht nagu Lottemaa on samuti Eestis-Pärnumaal. Mõte teha Lotteteemaline mängunurk lennujaama on minu arvates väga geniaalne.
Tallinna lennujaamas on igal sammul tunda eestlastele omaseid värve ja mustreid, ning samuti disain on põhjamaalasele omaselt kargem, kui lõunamaal.
Väga meeldivad ka rahvariide triibukangast rõõmsavärviised toolid, kenad kased kohvikus, laulupeopildiga klaassein ja muidugi väga väga originaalne soorada. Seda peab kindlasti ise nägema aga foto pealt on ta ka ikka väga efektne.Armas visiitkaart Eestile.
Mäletan, kui külastasin Tallinna Lennujama kaheksakümnendatel aastatel, siis oli ta samuti moderne ja uus. Käisime seal vahepeal isegi ilma kuhugi reisile minemata, lihtsalt, et tunda seda mõnusat lennujaama tunnet ja nautida tolle aja modernset disaini. Olen paar korda kuulnud raadiost või lugenud, et seda oma aja disaini oleks võinud säilitada aga kuigi ma seda omal ajal nautisin, meeldis mulle praegune lennujaam oma lihtsuse ja säravate mustrite ja disainielementidega ikka väga.
Kui järgmine kord lendama lähme, loodan jälle meeldivalt üllatuda.
Homseni!

Lotteteemaline mängunurk Tallinna lennujaamas

Viienda värava kujundus on ikka väga väga kift

Ahti sood ületamas

Rõõmsavärvilised toolid

Teine mängunurk

Lennart Meri rõõmus naeratus

Vahva tool lastele kottiootamise lindi kõrval

Kohvikus meeldivad mulle väga istumiskohad ja kased

Lennujaam väljastpoolt

Vaskna turismitalu ja Vaskna järv 08.09.14

Suur Munamägi 08.09.14

No comments:

Post a Comment