Tuesday, September 16, 2014

TÄNA VIISIN DOKUMENDID VÕRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUSSE.

Olen täna väga elevil, sest viisin täna dokumendid Võrumaa Kutsehariduskeskusse Pärandturismi korraldaja erialale. Olen küll iga aastal mõnel lühemal või pikemal koolitusel käinud aga minna üle aastate kooli see on ikka midagi hoopis uut.
Võrumaa Kutsehariduskeskus asub Võru linnast 6 km kaugusel Väimelas. Dokumendid võeti vastu vanas Väimela mõisa peahoones. See on tõeliselt uhke mõisahoone koos suure pargi ja paljude kõrvalhoonetega. Olen siin küllalt koolitustel käinud ja kõik on väga tasemel olnud.
Esimene mälestus Väimelast on mul küll väga väga ammu. Siin oli kunagi hobusetall, kus lapsed ja noored said käia ratsutamas. Eks nuiasin minagi oma ema, et siia ratsutamistrenni saada, kuigi ma tõesti karsin tollel ajal väga hobuseid ja kardan natuke nüüd ka. See oli päris põnev aeg, sain teha väga erilisi asju, mida ma kindlasti teha poleks julgenud. Näiteks hobuse kõhu alt läbi minna ja hobuse jalgu hoida üleval. Muidugi minust mingit ratsutajat ei saanud ja peagi viidi see tall kuhugi mujale ja kõik katkes aga mälestustes on see väga eriline aeg ja koht.
Homseni!

Võrumaa Kutsehariduskeskus

Väimela mõisa peahoone

külje pealt

Park on ümber vana mõisahoone

Infotahvel pargis

Jalakas pargis


Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 16.09.14

Vaade Suurele Munamäele 16.09.14

No comments:

Post a Comment