Tuesday, September 30, 2014

TARTUS

Täna oli Tartu päev. Lihtsalt oli palju asja-ajamisi ja kõik asjad veel aetud ei saanud. Tuleb veel üks kord minna. Tartu on üks väga armas linn, kus ma juba päris väikse tüdrukuna koos emaga käisin kui me maale vanaema juurde sõitsime. Võrust sõitsime Tartusse ja sealt edasi Puhja, kus minu emapoolne vanaema elas. Kui me Tartusse jõudsme, siis kindlasti käisime turuhoones, Zoloogia muuseumis, mõnikord ka geoloogia muuseumis ning kindlasti Emajõe ääres laevu vaatamas. Hiljem kui ma juba keskoolis käisin, oli Tartu mulle teatrilinn. Edasi sai ta mulle juba kodulinnaks. Täna ma neid toredaid kohti külastada ei saanud aga mõnikord peab lihtsalt aega võtma ja näiteks turuhoonesse minema, kus on kalahoones ikka sama lõhn, mis vanasti. Ma muidugi loodan, et see on nii, järgmine kord lähen kindlasti vaatama.
Täna nägin ühte väga kena renoveeritud puumaja ja selle kõrval ühte palkmaja. Linnas vana palkmaja just igapäev ei kohta ja ma tegin sellest isegi pilti. Samuti jäi silma ühe maja seinal kena maal, ka see jäi pildile, nii nagu suur kraana selle lähedal, selle foto tegin Johannile.
Homseni!
Selline põnev vana palkmaja Tartus Kalevi tänaval

See majasein Soola tänaval jäi ka silma


Fotol tundub see kraana kuidagi väike aga maainimese jaoks, kes ma olen, oli see kuidagi väga võimas

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 30.09.14

Vaade Suurele Munamäele 30.09.14

No comments:

Post a Comment