Thursday, October 22, 2020

Pruun











































 Minu värviteraapia õpetaja üheksakümnendatel aastatel pruunist värvist suuremat ei arvanud. Sellel ajal oli seda ka liiga palju.

 Mina olen aastatega pruunist ikka väga lugu pidama hakanud. Ma leian, et pruun on rahulik, tasakaalukas ning soliidne värv. Kui sa reklaamid mingit looduslähedast toodet, siis tavaliselt on reklaamimiseks kasutatud pruuni keskonda ja seda kindlasti väga õigustatult. Liiga palju pruuni võib muidugi ka väsitav ning sünge tunduda. Olen käinud ilusas mõisahoones, kus tervet maja külastades, oli minu jaoks pruuni annus ikka liiga suur. Samas olen näinud ka väga häid lahendusi. Just praegu lehtede vahel sumades on näha kuidas pruunide lehtede vahel on natuke rohelist, kollast või isegi punakat. See kõik on väga ilus. Samuti kui soovid olla väga soliidne aga must pole sinu cup of tea, siis pruun annab isegi parema tulemuse. 

Enne jõule ma vaatan internetireklaamides alpimajakesi, kus puitu ja pruuni on niiiii palju aga jõulukaunistuses on see midagi nii ilusat ning armast ja mitte ainult minu arvates. 

Olen sügisel proovinud kanda pruune riideid, see on põnev tunne, sest tavaliselt ma kunagi oma riieteks pruuni ei vali aga minu isa valis alati ainult pruuni ülikonna kui see võimalik oli. Elus tasub minna rajalt veidi kõrvale ja katsetada seda mida tavaliselt ei tee, kasvõi pisiasjades.

Uute katsetusteni!

No comments:

Post a Comment