Wednesday, April 2, 2014

Rahvusvaheline lastekirjanduse päev.

Täna on Hans Christian Anderseni sünnipäev ja kogu maailmas tähistatakse sellel päeval Rahvusvahelist lastekirjanduse päeva. Minule väga meeldivad H. Ch. Anderseni muinasjutud ja seda mitte ainult lapsepõlves, nüüd veel rohkem.
Lastekirjanduse peale mõeldes meenub mulle maailma kirjandusest veel Astrid Lingreni " Bullerby lapsed", mis oli mu lapsepõlve lemmik ja millises mõttemaailmas ma ka elasin, kuigi tegelik elu oli pisut teistsugune, oli ju nõukogude aeg. Kuid sellegipoolest sarnanes mu elu selle raamatuga, sest mind ümbritsesid head ja armastavad inimesed.
Kui ma mõtlen Eesti lastekirjanduse peale, ei saa ma ei mööda ega ümber Silvia Rannamaast, lugesin Tema raamatuid lapsena, kui ka nüüd suurena olen lugenud " Kadrit " ja "Kasuema" oma lastele ette. On väga hea võimalus olnud rääkida ka nõukogude ajast.
Väga armas ja healastekirjanik, keda enamus inimesi tunneb kunstnikuna on Edgar Valter. Meie perel oli suur õnn teda tunda ja tema andis ka tuule tiibadesse meie talule, suhtudes meisse väga hästi. Ta tegi meie talule täiesti tasuta väga ilusa reklaami kui ka oskas meid alati ära kuulata.
Edgar Valteri maal on meie talus kaminasaali seinal ja see meeldib paljudele meie külalistele, kes tulevad seda ka mulle edasi ütlema. Võib-olla ka tänu Edgar Valterile leidsin ma ka eneses kunsti või maalimise võlu. Edgar Valteri kohta saate lugeda ja ise kohale minna Pokumaale.

Edgar Valteri kõige suurem maal Vaskna turismitalus

Maal on kaminasaali seinal 

See maal on põnev tervik aga samas koosneb see nagu paljudest erinevatest maalidest

Natuke kurb ja mõttes tüdruk

Koobas Ingliga

Härg poisiga

Linnud

Puu, õun ja põnevad näod

Lapsed vees


Pokupuu Vaskna talus, kes Pokuraamatut on lugenud, see on näikud pilti, kuidas Pokud sellisel puul istuvad

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 02.04.14

Vaade Suurele Munamäele 02.04.14

http://www.pokumaa.ee/
Head rahvusvahelist lastekirjanduse päeva Teile kõigile!

No comments:

Post a Comment