Monday, November 2, 2020

Hingedepäev








 Täna on hingedepäev. Päev läbi päike paistis ja aknast vaadates oli väga ilus ilm. Minul oli külas klassiõde ja meil oli niipalju rääkida, et päev möödus väga kiiresti. Üle pika aja viis meid kokku Tiibet, või täpsemalt öeldes minu huvi Tiibeti vastu aga teemad olid igavikulised ja sobisid kenasti tänasesse päeva. Olen tänulik, et paljud huvitavad kohtumised toimuvad õigel ajal, kui just hing vajab neist teemadest kellegagi mõtteid vahetada. 

Pildistamistiirule jõudsin alles siis kui päikest enam polnud aga Kivestmäel ootas mind kaks punast vahtralehte, mis olid hallikas-pruunikas ümbruses nagu ehted. See oli tänase päeva kingitus looduselt.

Õhtul olime Plaanil Juta juures käsitööringis, kus alustasime lapitööga.  Homme lähen Setomaa piiri peale Piusa Ürgoru puhkemajja koolitusele. Ootan põnevusega. tegelikult anti kodu töö ka valmis mõelda, peab enne uinumist natuke mõtlema.

Tänasel hingedepäeval, mõtlen oma esivanematele ja olen neile tänulik. Minu suguvõsas on palju õpetajaid ja mina olen rõõmus ja õnnelik, et meie pojanaine on õpetaja ja kohe hingega, sest jutud mille keskel ma lapsena kasvasin olid seotud kooli ja õpetamisega või geograafiaga. Kui sa sellega kasvad, siis pole vaja imestada, milleks hing Tiibetist unistab. Aga olen väga väga õnnelik, et elan Eestimaa Tiibetis.

Homseni ja ilusat mõtisklevat Hingedeaega!

No comments:

Post a Comment