Thursday, November 26, 2020

Tasakaalulint slackline Vaskna talu metsas.











 Olen juba ammu tahtnud kirjutada meie tasakaalulindist metsas. Ahti pani ta metsa kahe puu vahele üles juba suve lõpus. Hea külalistel proovida rahulikult oma tasakaalu, samuti meie enda perel. Iga päev kui ma pildistamisringil sellest lindist mööda lähen, mõtlen, et alustan harjutamisega. Olen mõned korrad ikka teinud ka aga pean tunnistama, et mu tasakaal on ikka väga halb ja vajaks väga tasakaalu harjutamist ning selle saavutamist. Öeldakse, et füüsiline tasakaal peegeldab inimese sisemist tasakaalu. No kes ei sooviks olla nii füüsiliselt kui ka sisemiselt no vähemalt tasakaalus, ma ei ütlegi, et heas või ideaalses, hea kui rahuldavaski. Eesti parim ja võib-olla ka üks maailma parimatest slacklineil trikitegija Jaan Roose ütles ühes intervjuus, et kõik võivad proovida sellega tegeleda ja miks ka mitte. Kui tulete Vaskna tallu, küsige kindlasti kus tasakaalulint asub ja saate segamatult esimesed sammud teha, ükskõik kui vanad te ka pole.

Mina proovin ka ennast parandada aga tundub, et ma olen ...

Homseni! Varsti on esimene ADVENT. Ma olen ikka väga jõuluinimene.

No comments:

Post a Comment