Monday, May 12, 2014

KOLM KUUD TÄIS SUURE MUNAMÄE PILDISTAMISEST

11 veebruaril võtsin vastu otsuse minna iga päev üles Kivestmäele ja pildistada sealt Suurt Munamäge ja Vaskna järve. Kolm kuud on nüüd täis ja Te ei usu aga ükski päev pole olnud teisega sarnane ja kui palju sõpru mul selle tee ääres on, kelle käekäiku ma iga päev heasoovlikult jälgin. Olgu nendeks väikesed konnapojad või karvased liblikaröövikud. Ma lähen ringile hea meelega ja tagasi olen veelgi parema tujuga. Soovitan kõigile leida oma ring, see ei pea olema pikk ja hea kui oleks kohe kodu juures. Ma usun, et ka linnas võib midagi põnevat leida, lihtsalt kui iga päev asju jälgida ja ümbrus saab Sinu sõbraks.
Täna käisin Võrus oma emal ja isal külas, emadepäeval käis ema ise oma kodutalus vennal külas.
Ahti tõi metsast viimase küttepuude koorma, nüüd läheb jälle lõhkumiseks.
Hein on juba nii kõrge, et saab vikatiga niita ja puurijänkud saavad head mahlast heina.
Homme jälle ilus päev, homseni sõbrad, Johann vaja magama panna.

Sünnipäevaks kingitud ampel kaunistab nüüd külalistemaja

Miia värvitud lepatriinu

Vikatiga saab puurijänkudele heina niita

Luisk ja vikat käivad kokku

Tigu on pihlaka otsa roninud

Röövik on oma pesast juba välja tulnud

Osjad on väga ilusad

Täna toodi uus koorem küttepuid lõhkumiseks

Kuldnokal on juba pojad

Enelas õitseb

Tulbid ema aias Võrus

Murtudsüda ema aias

Minu sünnikodu Võrus

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 11.05.14

Vaade Suurele Munamäele 11.05.14

No comments:

Post a Comment