Wednesday, May 7, 2014

SÜNNIPÄEV

Täna on mul väga armas ja eriline päev, mul on täna lihtsal sünnipäev. Hommikul äratasid kõige lähedasemad ja armsamad inimesed mind lauluga üles. Õnneks täna ei olnud lund maha sadanud ja päev tõotas kõike kõige paremat.
Hommikul hommikusöögid, kohvipaus ja juba lõunasöögi aeg käes. Peale lõunasööki läksid külalised Suurele Munamäele. Ahtil on puulõhkumise masin laenatud ja tegeles puulõhkumisega kuni meil külalistemajas üks toru lõhkes. Siis läks küll väga kiireks, vett ka ikka oli natuke aga nüüd õnneks on toru terve. Külalistel on täna grillimisõhtu ja meie saime Katariina kohviku väga head torti süüa.
Kõige parem meel on mul lillede üle, ühe imekauni värvilise ampli üle. Tundub uskumatu mõelda, et keegi on pannud nii ilusad lilled ühte potti. Armsad pellargoonid pere poolt on ka mu lemmikvärvi.
Ühes sünnipäevas peabki olema kõike nii nagu minu tänases päevas, ainult orienteerumiskolmapäevak jäi täna ära. Kahju on, aga mossitama ma küll sellepäras ei hakka. Homme on ümber Tamula järve jooks, mina siina ei jõua aga Merli on küll kirja pannud, eks näib kuidas homme läheb.

Minu väga armas sünnipäevakink, sama värviline kui ma ise (joonistustes)


Kõik koos-nupp, õis ja lahtiminev nupp nagu peres

Mahoonia on praegu mesimummide lemmikpaik

Sõnajalgadega on mul suured plaanid ja mõtted ja oma lemmikutest ei saa lihtsalt mööda minna

Tänane redisesalat sai ilus värviline

Fooliumikartulid grillimiseks

Köögivili grillimiseks

Naadipätsikesed

Minu sünnipäevatort Katariina kohvikust


Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 07.05.14

Nurmenukkude aeg

Vaade Suurele Munamäele 07.05.14

No comments:

Post a Comment