Tuesday, May 13, 2014

Tänavu tuleb kuusel hea käbiaasta.

Hommikupoole sadas ikka päris kõvasti. Ahti tegi kaminasaali kaminasse tule, et oleks vihmase ilmaga veidi hubasem ja mina küpsetasin saiakesi. Ootasime taluga tutvujaid, kes tulevad suvel meile suvepäevi pidama.
Peale lõunat läks ilm ilusaks ja sai pildistama minna. Kui ma õue läksin, avastasin meie maja kõrval oleval kuusel sadu väikeseid käbialgeid.  Kuusk hakkab kohe õitsema. Aga, et neid väikseid käbiõisi nii palju on, seda pole ma veel kunagi näinud. Varsti nad kasvavad veidi suuremaks ja on imeilusat värvi aga juba praegu on väga armsad.
Metsas matkates leidsime mitu kõrvuti kasvavat kuuske, mille vahel seistes käed kummalgi kuusel pidi vereringet parandama ja kosmosega ühenduse saama. Kas pole tore!
Vaskna turismitalu ikka ootab Teid Lõuna-Eestis Võrumaal Haanjas Suure Munamäe taga. Ilus kevad on käes ja veel ilusam suvi tulemas.
Õnne minu kallile Raulikesele Tallinas, kes saab täna 32 aastaseks. Kes kaitses mind 3 aastaselt ühe hirmutava unenäo eest aga sellest juba kunagi hiljem.

Ilus roosa emasõisik

Kuusk hakkab kohe-kohe õitsema

Ja kui palju neid käbiõisi on

Tänane kaminatuli

ja tänased saiakesed

Ebaküdoonia on ka kohe puhkemas

Nii seistes kuuskede vahel, pidi vereringele hea olema

Ahti seisab kuuskede vahel

üleval on ühendus kosmosega

Johann tuli koos rattaga minuga pildistama

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 13.05.14

Pipi on juba tipus, Johann ja ratas ka kohe ja mina kaaa

Vaade Vaskna turismitalule 13.05.14

No comments:

Post a Comment