Saturday, May 24, 2014

MERLI EHITAB ONNI PUU OTSA.

Täna ringkäigule minnes, viisid jalad mind hoopis teise suunda, seal kus Merli on jupp aega koksimas käinud. Nimelt nägi Merli ühes filmis põnevat onni puu otsas ja peale seda oli tema kindel soov ka endale onn puu otsa valmis meisterdada. Ta lootis, et see kõik on imelihtne, aga tegelikkuses oli isegi sobivate puude leidmine kodu lähedal aeganõdev. Vahepeal oli ta kohe päris õnnetu, et ei leiagi viimaks sobivat puud, kuigi elame metsa lähedal, looduse keskel.
Kuid kes otsib, see leiab, nii ka Merligi leidis endale sobivad puud ja ehitus läks kohe lahti. Nüüdseks on töötuhin veidi jahtunud aga ma arvan, et peale kooli on aega rohkem ja saab onni Ahti abiga valmis teha.
looduses on praegu ikka väga ilus, õitsemist on palju ja männil ja kuusel on noored võrsed väga ilusad.
Meie lihtõieline pojeng õitseb ja on minu arvates väga ilus. Pealegi on ta mu sünnikodu aiast pärit. Emale oli selle pojengi seemne andnud üks meie Mikkelsaartest esivanem. Ema pani seemned mulda ja pojeng kaunistas alati varakult meie aeda. Kui palusin emal endale ka seda ilusat lille, siis ema võttis seemned ja kasvatas mulle ka taimed. Muidugi kui ta mulle need taimekesed andis, ei olnud kohe kõige sobivamat kohta ja ta sai suurte kaskede alla istutatud, suure perve peale. Muidugi ta pole nii suur ja uhke kui meil kodus aga ma olen esimeste õrnade õite üle väga õnnelik, ma usun, et ka teile meeldivad.
Ilm on ikka ikka väga mõnus ja soe, ning Vaskna järves ujumine on kohe hädavajalik.
Homseni, tulge ikka külla, kui meiekanti satute.

Merli tulevane onn

Redeli tegid nad ka ise



Ronisin minagi sinna üles ja kui üles vaatad, on selline vaade

ja kui alla, siis selline

Musta aroonia ilusad õied, eriti ilusad roosad tolmukad

Karukellad

Kurerehade õitsemise aeg on käes

saar on üks viimaseid koos tammega, kes lehte läheb, kuid nüüd on ta lehes

Saare lehed lähedalt

Väga kena seahernes

Kuusk on oma noorte roheliste kasvudega väga kena


Männil on noored võrsed väga uhked

Tähthein õitseb ka imeilusti

Kollane nõges on ka väga suursugune

Lihtõieline pojeng

Teine õis

Vaade Vaskna turismitalule ja Vaskna järvele 24.05.14

Vaade Suurele Munamäele 24.05.14

No comments:

Post a Comment