Wednesday, December 9, 2020

Tegin ise jõulukaardid.











 Täna taas paistab päike, tuul on jäänud nõrgemaks ja Vaskna järve jää paksus oli hommikul 8 cm. Mina juba käisin natuke kolamas aga kaugele veel ei läinud. Peab kannatust varuma.

Otsustasin jõulukaardid ise teha. Kui soovid ise kaarte saada, siis tee seda väikest üllatusrõõmu teistelegi. Minule meeldib kaarte ise teha ja mul on selleks oma meetod. 

Kõigepealt otsin natuke paksema valge paberi, mul oli joonistusblokk. Lõikan sellest välja just nii suured kaardid kui ma parasjagu soovin teha.

Siis on vaja mingit teist värvi paberit, mis sobib jõulukaardi pildiga kokku. Mul oli ühte halli jõupaberi moodi paberit, mis oli pakkepaberi rulli sees. Sealt lõikan või rebin välja natuke väiksemad paberid kui kaart ja kleebin kaardi peale.

Nüüd on vaja pilti fotot, mis kaunistaks kaarti. Mina olen juba aastaid kasutanud selleks ilusaid jõuluteemalisi pakkepabereid, mida müüakse kaubanduskeskustes. Seal saad valida (kui on valikut) omale lemmikpiltidega pakkepaber. Mina valisin ühe oma lemmiku Liisi Martini piltidega jõulupaberi. Kodus lõikasin ma välja jõulupaberilt endale sobiliku suurusega pildikese ja kleepisin kaardile kahe kokkukleebitud paberi peale. Peab olema hea liim, mis kiiresti kleebib ja ei lähe kortsuliseks.

Nüüd lasen veidi kuivada ja siis saan tegeleda oma lemmiktegevusega, ma hakkan tegema kaardile halli ja pildi peale valgeid suuri täppe. Need on nagu lumehelbed. Millega ma seda teen, et see oleks meeldiv tegevus? Saab maalida pintsli ja valge värviga valgeid täppe, ka seda meeldib mulle teha aga mul on veel üks nipp. Mina teen neid valge korrektuurpliiatsiga. Kõikide firmade omad ei ole samahead. Seekord kasutasin ErichKrause firma oma ja see oli väga hea. 

Lõpuks kui on soov kaardile anda veidi pidulikkust, võib lisada mingit sära, kas hõbedast või kuldset. Lasta kõik ära kuivada ja kindlasti panna vajutuse alla muidu jääb lainetama.

Sama meetodiga saab teha veidi pisemad kingituspaki nimesildid ja ma ütlen, et see töö võib meeldima hakata.

Homme lähen Haanja Suusakeskusse hakkepuru seiklusatraktsioonide alla kandma, et ka väike oma panus anda. Lumekahurid töötavad ja sellest juba järgmisel korral.

Ei saa jätta rõõmusõnumit ütlemata, et kui blogi lahti tegin ja nägin, et täna oli lugejaid olnud üle saja. Muidugi iga päev ei ole nii palju. Olin rõõmus, et kusagil on keegi, kellele läheb korda, kuidas me siin Vaskna talus elame. Olen väga tänulik Olgale Tallinnast, kes mind innustas taas alustama ja kui on kasvõi üks inimene kellega jagada meie elu, teen seda rõõmuga.

Homseni!

No comments:

Post a Comment